dimarts, 30 de novembre del 2010

Aquest  setmana ha sigut molt intensa. Dissabte pel matí vaig anar a veure un partit de futbol on hi jugava el meu germà, van perdre però m'ho vaig passar molt bé. Després de dinar vaig fer un treball de matemàtiques a la biblioteca amb una amiga.
Diumenge vas ser el dia de les eleccions catalanes, però jo no vaig anar a botar perquè encara no sóc major d'edat així que pel matí em vaig quedar a casa fent deures i estudiant. A la tarde vaig mirar la meva sèrie preferida i quan ja era de nit vam saber els resultats de les eleccions, CiU va guanyar per majoria absoluta.
Dilluns vaig anar a escola com cada setmana, però a ldos quarts de sis vaig anar a casa d'una amiga a fer un treball de socials i després vaig marxara casa per veure el gran clàssic: Barça-Madrid. Com jo esperava va guanya el Barça, però per gran diferència, cinc a zero. Va ser molt emocionant.
                                                                                                                                                                   Fet per Helen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada